lördag, augusti 04, 2007

Jag ska stå och prata Wrangel

under Skoklosterspelen. Jag ska rycka in för en av intendenterna på spelen för att hålla ett populistiskt föredrag om den enda mannen i mitt liv just nu: CGW, allas vår Carl Gustav Wrangel. Jag måste naturligtvis läsa in mig en del men det är ju inte förrän den 16 augusti som jag förväntas prestera, så tid finns det ännu. Det ska bli spännande. Framförallt är jag smickrad över att jag blev tillfrågad. Jag undrade blyggsamt om några av de andra guiderna redan avböjt och fick svaret att mitt namn hade kommit upp direkt. Ingen annan hade tillfrågats. Minnsann!

2 kommentarer:

Everydaybi sa...

Grattis!!! Välförtjänt och så perceptivt av dem att välja dig direkt. Du kommer att göra väl ifrån dig. Jag kanske kommer och lyssnar...

Ruinlover sa...

hmmm, då kommer jag säkert att bli jättenervös... men jag måste väl vänja mig vid tanken att prata även inför en folksamling bestående av människor jag faktiskt känner dessutom.