onsdag, augusti 15, 2007

Fler besökare än jag trott

Jag skaffade mig statistik till min lilla blogg för tre dagar sedan. Tack Camilla för tipset (via Bi's hemsida)! Nu har jag haft totalt 21 unika besökare på dessa dagar. Många fler än jag trott. Jag kan också se att de hittat hemsidan när de googlat på sökord som Idealbyn och morer. Kul att mina inlägg läses av för mig totalt okända människor. Är du som läser min text just nu en sådan människa får du gärna lämna en kommentar så jag vet vad du tycker om mina reflektioner. Du kan ju alltid vara anonym.

2 kommentarer:

Everydaybi sa...

Ohh, du slår mig! Men så är ju inte min blogg listad... Visst blir man hemskt nyfiken av susnet:s rapporter. Jag har identifierat min egen uppkoppling, men sedan finns det en annan bredbandskund och flera olika teliakunder (dit du väl hör antar jag?). Men få eller många, det är kul att kolla statistiken ett par gånger i veckan. Jag är uppe i 30 träffar.

Ruinlover sa...

Jag tror det i princip är samma besökare jag har hela tiden, eftersom antalet inte ökat speciellt mycket de senaste dagarna. Antagligen några trogna kompisar som inte ger sig till känna.