fredag, november 03, 2006

Madrid

Madrid är en storstad. JÄTTESTOR! För stor... i alla fall för lilla Catharina. Jag tycker det är lite jobbigt med all trafik. Detsamma gäller London. Jag gillar inte bilar i stora mängder. Övergångsställena här är läskiga. Hade lite svårt att gå över ett av dem idag... :-( Men jag tänkte ju inte bosätta mig här, bara ha lite kul, gå på museum och sen åka hem. De har ju Prado, Reina Sofia etc och så bor min vän Nicklas här. Tack för att jag fick komma Nicklas! Gissa vart vi ska på Lördag? Till Segovia!!!! Vi ska se Alcazar of Segovia (slottet där!). Jag har sett bilder av slottet tidigare och kan berätta att det ser ut som ett Disneyslott. Ska bli helt fantastiskt!

Ha det bra hemma i Sverige!

Besos

2 kommentarer:

Everydaybi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Everydaybi sa...

Nytt försök, rättstavat den här gången. Besos i retur, vilka fantastiska ställen du får se!