söndag, november 19, 2006

Kalendern borta...

Jag hittar inte min kalender. Så retfullt! Troligtvis och förhoppningsvis är den på kåren. Jag har försökt att tänka rationellt och gå igenom proceduren "var använde jag den senast".

Hur som helst känner jag mig totalt handikappad utan den. Jag är helt och fullt beroende av den för att veta vad jag har planerat och vilka möten, lektioner osv jag ska närvara vid. Har en känsla av att det är fullmäktigemöte i morgon eller på tisdag, och några seminarier ett par gånger i denna veckan.

Får väl gå upp tidigt och sticka till kåren för att leta efter den imorgon. Har jag något inplanerat så hinner jag ju med det om jag åker in tidigt nog.

Usch...jag har en ångestklump i magen, men jag vet inte om det är pga kalendern eller något annat. Kanske allmän rädsla inför framtiden? Ska kanske gå och lägga mig tidigt. Sömn är alltid bra...

Inga kommentarer: