tisdag, januari 02, 2007

Jag en japan?

När jag var hemma hos min syster och tittade på babisen hade jag ständigt kameran som mitt sällskap. Babisen är ju bara liten en gång... Fast jag är likadan när jag tittar på ruiner. Jag slutar aldrig att knäppa på avtryckaren. Min syster kallade mig för en japan. Kanske det...
I går sorterade jag mina brända cd-skivor med digitala bilder. De har blivit ganska många vid det här laget. Upptäckte till min stora förfäran att jag inte får lägga upp hur mycket bilder som helst på mitt webalbum. Vill jag ha mer utrymme måste jag betala. Suck! Ska se om jag helt enkelt kan skaffa mig ytterligare ett gratiskonto. Jag hade då kunnat tillägna ett konto till "estetiska bilder" på arkitektur, natur, konst etc, och ett konto till bilder på människor av kött och blod. Ska pröva.

Inga kommentarer: