söndag, december 03, 2006

Ska flytta

Nu är det bestämt. Jag ska flytta. Jag vet bara inte vart.
Jag har pratat två gånger med "tanten från helvetet", min hyresvärd, och lägenhetskompis mamma, och hon kom fram till att det blev bäst så. Efter att ha klagat på ekonomin blev resultatet att de numer inte har några ekonomiska problem. Konsekvent...Nu ska min lägenhetskompis få eget vardagsrum, "som hon velat så länge", enligt mamman. Vi får väl se vad Anna säger. Jag antar att hon kommer att bli ganska ledsen. Men har man en hemsk mamma så har man.
Jag vet att jag låter väldigt arg och bitter, men jag tycker verkligen att bloggen är det mest perfekta stället att skriva av sig .

Nu återstår bara frågan. Var ska jag flytta? Jag ska titta på en lägenhet idag. Den ligger dock inte så centralt som jag skulle önska. Men, men man får inte allt här i livet.

Inga kommentarer: