måndag, december 25, 2006

Glädje och sorg i jul

Jag har blivit moster för fjärde gången, men tyvärr mår babisen inte så bra. Hela familjen håller tummarna och hoppas att vi får behålla lilla Lukas. Han har andningssvårigheter och hade fått ett hål på lungan igår. De opererade in ett rör som skulle ta upp luften som sipprade ut i bröstkorgen på honom, och han har en liten sak över näsan som ska hjälpa honom att andas. Hålet i lungan har som tur är växt igen, men fortfarande kan han inte andas tillräckligt bra utan hjälp. Julen är således inte helt utan komplikationer men jag hoppas på det bästa och jag hoppas att jag snart får lov att se den lille krabaten.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Åh, jag håller tummarna för att allt ska gå bra. Stackars liten...

Catharina sa...

Tack för omtanken! Att hålla tummarna gjorde susen!