tisdag, oktober 31, 2006

Börjar bli trött...

Hej på er

Min energi börjar ta slut... Jag, Catharina, som är känd för att vara full av sprudlande energi, börjar bli trött. Jag känner att jag har samlat en massa information till uppsatsen. Om jag fortsätter kommer jag drunkna... Det känns som jag kommit till en punkt där jag inte kan göra mycket mer.
Visst finns det mer information att samla och mer intervjuer att göra men frågan är om detta arbete verkligen tillför mer kunskap, eller om det bara innebär mer arbete...

Var tvungen att skriva av mig lite. Jag är ju faktiskt klar med mina fallstudier snart. Jag åker till Madrid på torsdag och stannar tills på söndag. Sedan är jag i Zaragoza måndag och tisdag...och åker hem på onsdag.

Men jag har haft roligt, och jag har träffat många trevliga varmhjärtade människor! Ikväll ska jag till Teatro Principal och titta på en uppläsning av ett känt Spanskt verk. Minns inte vad det heter. Rosa Carmen från kontoret har bjudit mig! Ska bli roligt.

Imorgon är det röd dag här. Kontoret är stängt, men Aljafería öppet. Jag tänkte komma hit och ta lite fler bilder. Det finns alltid någon vinkel som jag glömt...

Inga kommentarer: