lördag, juni 02, 2007

Arg på hunden

När jag kom hem från Uppsala möttes jag av en ivrig hund. Men när jag tittade mig omkring såg jag att en av mina sandaler låg på golvet, delvis itutuggad vid tåpartiet och remmen som ska sitta mellan tårna var sönder. Jag hade inte lagt dem på golvet, så den dumma hunden har hoppat upp i trappan och tagit sandalen. Innan var jag på toppenhumör men nu vill jag nästan bara gråta. Det måste gå att laga den på något sätt. Detta kan inte vara slutet på min fina sandal köpt i Barcelona.

Snyft

Nu får han inte vara med på min blogg längre. Bort med bilden på hunden!

2 kommentarer:

Everydaybi sa...

Men är det inte litet grymt?

Catharina sa...

Jo, kanske lite grymt. Nu tycker jag om honom igen. Jag blev bara så besviken och fick lova att vara det några timmar och skriva av mig min frustration på nätet. Nu är vi vänner igen. Jag ska sätta upp den fina bilden på honom igen. Han verkar ju gilla mig. En dag verkade det som han spårat mig till jobbet för det fanns en hund på borggården, i butiken och i utställningslokalerna på första våningen...det var Biffen.