måndag, november 26, 2007

Stora dagen

Idag är det min födelsedag. Jag är bara glad. 27 är ju ingenting.
Jag ska inledningsvis fira det med att baka ytterligare en variant av cheesecake, simma (jag känner mig helt förslöad, jag har ju inte haft tid att simma sedan i onsdags och det var stängt i simhallen i helgen, suck), baka en chokladkaka av någon sort och handla matvaror till indisk blomkålsgryta. Mumsigt. Jag ska också passa på att köpa en present till mig själv, en snygg svartglittrig ögonskugga på Åhlens. Sedan ska jag fortsätta städa mitt rum och dra dammsugaren över resten av de gemensamma ytorna i lägenheten. Därefter är det matlagningsdax och så ska jag göra bål och därefter fixa till mig lite innan gästerna ringer på dörren kl 18.00. Jag hoppas att jag hinner!

1 kommentar:

Everydaybi sa...

Tack för senast! Och som min husläkarens pappa tydligen brukade säga vid klagomål om att fylla år och blir äldre - tänk på att alternativet är värre! :)