tisdag, mars 20, 2007

Bloggen och uppsatsen

Jag har försummat min blogg och får väl skylla på uppsatsskrivandet. Fortfarande är jag inte klar men det börjar att likna något. Sakta men säkert arbetar jag mig frammåt och ventileringsdatum är spikat. Jag specificerar och smalnar in uppsatsens syfte och innehåll steg för steg. Och där kommer faktiskt att bli en del kvar efter allt klippande. Oroa er inte. Mitt problem är att skriva lite, inte att skriva mycket. Jag måste förhandla med min handledare snart. Jag tror jag skulle vara nöjd om min uppsats kan få vara på 45 sidor. Jag tor att jag till slut skulle kunna få allt på det sidomfånget.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman,
Tankte att jag skulle kolla om det var nagra nyheter fran dig. Jag vill veta hur det har gatt de senaste dagarna.

Hoppas att du har haft en bra helg!
Z.