söndag, september 28, 2008

Tillökning

har vi fått i gruppen. Tack och lov! Nu är vi fyra stycken glada tjejer i min grupp. Vi träffades i fredags för att äta lunch och satt sedan på Ariman och pratade både idéer och svaller. Dessvärre har jag själv blivit föremål för en del skvaller pga vissa amorösa tendenser mellan mig och en kursare. Väldigt vad människor är bra på att skvallra när de hamnar i en mindre grupp... Nåja, det får jag väl stå ut med. Hur som helst hade min grupp mycket trevlig och hann med ett gemensamt shoppingäventyr innan det var tid att vandra bort till EC. Väl där tog jag del av den kortaste föreläsningen någonsin. Tanken var väl att vi skulle träffa gruppen och läraren skulle sätta igång oss. Nu hade vi ju redan träffats innan... så det kändes lite onödigt att gå dit. Men det var inte förgäves för efteråt satt vi tillsammans i Ljusgården och pratade idéer. Några var tvugna och gå och då kom jag och min kollega Carro på en idé som vi båda skulle vilja arbeta med. Jag nämner inget än, men det kan bli hur roligt som helst. Det är ett kulturprojekt och förhoppningsvis ska det gå att genomföra i form av ett nystartat företag.

Inga kommentarer: