lördag, augusti 16, 2008

Bott in mig

Jag har nu bott in mig lite i min lägenhet. Gardiner har kommit upp och i princip allt är uppackat. Sminkbordet jag letat efter har identifierats och köpts i Tomelilla. Förflyttningen av möbeln sker förhoppningsvis nästa helg. Det var min snälla mamma som hittade sminkbordet åt mig. Det är samma modell som ett av sminkborden som visats tidigare på min blogg. Benen lutar utåt, det finns två speglar som går att vinkla och en snygg lampa i mitten.

I badrummet har jag fått upp ytterligare ett duschdraperi. Jag har en lite speciell inrättning i badrummet. När man går in ser det tillsynes enbart ut som en toalett, men handfatet är placerat på en vägg som går att skjuta från väggen och simsalabim har man ett duschutrymme. Lite som Kalle Ankas husvagnssemester på julafton! Handfatat inramas därför av duschdraperi på vardera sida, vilket gör att det ser ut som jag har gardiner i badrummet. Ni får komma på besök för att helt förstå. Detta är en öppen invit till alla mina vänner!

Inga kommentarer: